BESPLATNA DOSTAVA NA SVE NARUDŽBE!

Česta pitanja

Ovdje možete brzo pronaći odgovore na vaša pitanja.

Česta pitanja

Osnovna pitanja

Što je euromall.hr?

Euromall je platforma koja ti pomaže pronaći najbolje proizvode interneta - Istraži svijet unikatnih brendova i popularnih proizvoda. Sa svakim novim brendom koji izradimo i svakim proizvodom koji razvijemo, fokusiramo se na ono što je tebi stvarno bitno, a to je zadovoljstvo. Puno puta kažemo ne, da bismo jednom rekli da. I tek onda proizvode stavljamo u prodaju.

Kako mogu kupiti proizvod?

1. Pronađi naše ekskluzivne brendove i proizvode dostupne samo na euromall.hr, a primjetit ćeš da su neki od njih prvi put dostupni u Hrvatskoj!

2. Dodaj odabrane artikle u košaricu s 1. klikom i nakon toga možeš na blagajnu. Tamo možeš ostvariti dodatni popust kojeg možeš dobiti u posebnim akcijama koje pripremamo za tebe.

3. Potvrdi narudžbu i čestitaj sebi što si donio dobru odluku. Nakon završetka narudžbe, znamo da je teško zaspati, zato pobroji ovce i idi na spavanje što je prije moguće - tako ćeš primiti i otvoriti svoj paket mnogo brže.

4. U slijedećim danima će paket biti na isporuci i dostavljač će ti dostaviti paket. Nakon toga ti samo preostane da otvoriš paket, pregledaš artikle i ocijeniš svoje euromall.hr® iskustvo.

Kako mogu dobiti kod s popustom?

Naši vjerni čitatelji novosti često ostvaruju pravo na posebne promotivne ponude i popuste. Prijavite se na novosti na početnoj stranici euromall.hr ili na dnu stranice i primite dodatne popuste.

Narudžba

Moram li se registrirati kako bi napravio narudžbu?

Ne, ne morate se prijaviti. Završetak kupnje jednostavan je proces koji traje minutu.

Jednostavno odaberite željene proizvode, stavite ih u košaricu, odaberite način plaćanja i unesite podatke o isporuci. Nakon završetka narudžbe dobit ćete e-poruku s potvrdom narudžbe na svoju e-adresu.

Mogu li izmjeniti narudžbu nakon kupnje?

Budući da želimo da Vaši proizvodi budu kod Vas što je prije moguće, obrada u skladištu je vrlo brza.
Narudžbu možete promijeniti samo ako još nije obrađena.
Pošaljite nam e-poruku na info@euromall.hr s brojem svoje narudžbe i onim što želite promijeniti. Poslat ćemo vam e-poruku u roku od dva sata kako bismo vas obavijestili je li razmjena bila uspješna.

Dobio sam promotivni kod, kako ga mogu iskoristiti?

Promotivni kodovi se u večini slučajeva automatski obračunavaju u košarici. Ako Vaš kod za popust nije automatski obračunat možete ga upisati u košarici.

Plaćanje

Kako mogu platiti?

Nudimo slijedeće opcije plaćanja. Odaberite opciju koja vam odgovara:

  • • PayPal 
  • Kartično plaćanje, na rate, KEKS pay, Google Pay itd
  • • Plaćanje pouzećem (dostavnoj službi)

Dostava

Ako danas naručim, kada ću dobiti paket?

Ukoliko je proizvod na zalihi, paket će biti otpremljen isti dan do 16:00, osim za narudžbe zaprimljene tijekom vikenda - iste se isporučuju prvi radni dan nakon vikenda. Za vrijeme praznika ne šaljemo pakete. Dostava je u roku od 1-3 dana a u nekim slučajevima može potrajati i do 5 radnih dana.

Koja će dostavna služba dostaviti moju narudžbu?

Koristimo različite dostavne službe širom EU. Na dan dostave dobiti ćete sms poruku dostavne službe.

Koja je cijena dostave?

Troškovi dostave su besplatni za cijelu Hrvatsku.

Zamjene i povrati

Jedan od proizvoda koje sam naručio/la nedostaje ili je oštećen. Što mogu učiniti?

euromall.hr vaše zadovoljstvo stavlja na prvo mjesto, tako da se u slučaju problema s proizvodima za to unaprijed ispričavamo. Kontaktirajte našu nagrađivanu korisničku podršku na info@euromall.hr. Oni će vam rado priskočiti upomoć – ako želite povrat novca ili zamjenu proizvoda.

Nisam potpuno zadovoljan/a proizvodom, mogu li dobiti novi/drugi?

Kupljeni proizvodi moraju se vratiti odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od dana obavijesti o odustajanju. Moraju se vratiti neoštećeni, nekorišteni, u istoj količini i u originalnom pakiranju.

Zatim nam pošaljite e-mail na info@euromall.hr, gdje ćemo vam dostaviti obrazac za povrat proizvoda.

Vi ste odgovorni za troškove povrata proizvoda (poštarinu).

Kada i kako ću dobiti povrat novca?

Nakon što pošaljete obrazac za povrat, dostavit ćemo vam adresu za povrat proizvoda. Nakon što primimo proizvode, obavijestit ćemo vas e-poštom da smo primili proizvode i vratit ćemo vam povrat novca. Rok za povrat novca je 21 dan. Vaš povrat će biti isplaćen na bankovni račun koji navedete na obrascu za povrat proizvoda.

Mogu li vratiti korišteni proizvod?

Proizvode možete vratiti u roku od 14 dana, nekorištene i u originalnoj ambalaži uz predočeni račun. Međutim, kako naše proizvode želimo učiniti upotrebljive svima, prihvaćamo povrat euromall.hr proizvoda koji su već korišteni, uz rok od 14 dana od datuma kupnje. Stoga svoje euromall.hr proizvode možete vratiti u tom roku, bez obzira na razlog. Vi ste odgovorni za troškove povrata proizvoda (poštarinu).

Ne možete pronaći odgovor na vaše pitanje?

Kontaktiraj našu korisničku podršku.