Opći uvjeti web trgovine euromall.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini.
Web trgovinom euromall.hr (u daljnjem tekstu „trgovina“) upravlja firma WEAREPOP d.o.o., 2 Ferenščica 4 odvojak br 13, 10000 Zagreb, Hrvatska. Email: info@wearepop.eu, OIB: 33242637208, koji je pružatelj usluga e-poslovanja (u daljnjem tekstu prodavač ili euromall.hr).
Opći uvjeti poslovanja odnose se na rad web trgovine euromall.hr, prava i obveze korisnika i trgovine te se njima uređuje poslovni odnos između euromall.hr i kupca. Opći uvjeti poslovanja uređuju i pojedinačna pravila kupnje na mjestima za preuzimanje euromall.hr.
Kupca obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku kupnje (predaje web narudžbe). Kupac se kod predaje narudžbe svaki put posebno upozorava na opće uvjete poslovanja i predavanjem narudžbe potvrđuje svoju upoznatost s istima.
Vrste Korisnika
Jednokratnim upisom u web trgovinu euromall.hr putem emaila posjetitelj postaje gost euromall.hr, a potvrđenom registracijom u web trgovini euromall.hr postaje član euromall.hr. I gost i član euromall.hr (u nastavku i korisnik) stječu pravo na kupnju u web trgovini euromall.hr.
Kod registracije u web trgovinu kao član euromall.hr, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako njegovom emailu i lozinku. Korisničko ime i lozinka člana euromall.hr nedvosmisleno su određeni i povezani s unesenim podacima.
Registracija je moguća i tijekom postupka kupnje.
U slučaju da korisnik želi naknadno svoj email zamijeniti nekim drugim, mora poslati zahtjev na info@euromall.hr. Promjena emaila bit će izvršena isti ili najkasnije sljedeći radni dan, a korisnik će o tome biti obaviješten emailom.
Kupnja određenih artikala koji su na skladištu na mjestu za preuzimanje euromall.hr moguća je i bez upisa u web trgovinu euromall.hr i po redovnoj cijeni.
Dostupnost Informacija
euromall.hr se obvezuje da će kupcu, prije nego što je vezan ugovorom ili ponudom, osigurati sljedeće informacije:
podatke o firmi WEAREPOP d.o.o. (naziv i sjedište poduzeća, OIB), kontaktne podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (kontaktni email, telefon), bitne karakteristike artikala (uključujući i postprodajne usluge i jamstva) te rok valjanosti toga podatka, raspoloživost artikala (svaki artikl koji se nudi na web stranici trebao bi biti raspoloživ u razumnom razdoblju), uvjete dostave artikla (te način, mjesto i vrijeme dostave), cijene koje moraju biti jasno i nedvosmisleno određene i evidentno mora biti prikazano sadrže li već poreze i troškove prijevoza i druga davanja te rok valjanosti toga podatka, način plaćanja i dostave ili ispunjenja te rok valjanosti toga podatka, vremenska valjanost ponude, rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjete za odustajanje, objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke o kontaktnoj osobi ili službi za kontakt s kupcima.
Narudžba
Kupoprodajni ugovor između euromall.hr i kupca u web trgovini sklopljen je u trenutku kada kupac euromall.hr preda narudzbu (s naslovom: Potvrda prijema narudžbe). Od toga su trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni te vrijede za euromall.hr i za kupca. Kupac je osoba s podacima navedenima prilikom predaje narudžbe. Naknadno mijenjanje podataka o kupcu nije moguće.
Kupoprodajni ugovor (tj. prva email o statusu narudžbe) pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju euromall.hr.
Načini Plačanja
Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave može se izvršiti na jedan od sljedećih načina:
a) Plaćanje Paypalom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati putem internet bankarstva bilo koje banke u kojoj je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja.
b) Plaćanje gotovinom – pouzećem. Prilikom preuzimanja pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen u računu uključujući i trošak dostave.
c) Kartično plaćanje WSPay
Jamstvo
Artikli imaju jamstvo ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo je valjano uz uvažavanje uputa na jamstvenom listu te uz podnošenje računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenim listovima ili na računu. Za povrat artikala kontaktirajte nas na info@euromall.hr
Informacija o jamstvu navedena je i na stranici gdje je predstavljen artikl. Ako informacije o jamstvu nema, artikl nema jamstva ili podatak u ovom trenutku nije poznat. U potonjem slučaju kupac može kontaktirati euromall.hr koji će osigurati ažurnu informaciju.
Zaštita Osobnih Podataka
euromall.hr obvezuje se na trajnu zaštitu svih osobnih podataka korisnika u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka.
euromall.hr na neodređeno vrijeme čuva sljedeće podatke svojih korisnika: ime i prezime, email adresu, kontaktni telefon, primarnu adresu i adrese za dostavu, državu prebivališta, vrijeme i datum registracije te arhivu komunikacije s euromall.hr.
euromall.hr navedene osobne podatke koristi isključivo za potrebe ispunjavanja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostalu potrebnu komunikaciju s članom. Korisnikovi podatci u nijednom slučaju neće biti predani neovlaštenim osobama.
Za goste euromall.hr čuva osobne podatke članova samo za vrijeme do ispunjavanja narudžbe: ime i prezime, email adresu, kontaktni telefon, primarnu adresu i adrese za dostavu, državu prebivališta, vrijeme i datum registracije te arhivu komunikacije s euromall.hr. Nakon ispunjavanja narudžbe čuvaju se samo podatci koji se odnose na pojedinu narudžbu do kojih je pristup moguć samo poznavanjem broja računa i broja narudžbe.
Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, tako da osigurava sigurnost svoje email adrese, korisničkog imena i lozinke te odgovarajuće programske (antivirusne) zaštite svog računala.
Ocjene, Mišljenja I Preporuke
Ocjene, mišljenja i preporuke kupci mogu napisati jer su dio funkcionalnosti web trgovine i namijenjene su zajednici svih korisnika. euromall.hr omogućuje da mišljenje napiše bilo koji korisnik web trgovine, a prije konačnog objavljivanja pregleda ih euromall.hr. euromall.hr neće objaviti mišljenja, odnosno unose koji su na bilo koji način uvredljivi i neprimjereni ili po mišljenju euromall.hr ne koriste drugim korisnicima i posjetiteljima.
Predavanjem mišljenja ili komentara korisnik izričito prihvaća uvjete korištenja njegova mišljenja ili komentara i dopušta euromall.hr objavu jednog dijela ili cjelokupnog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. euromall.hr ima pravo sadržaj mišljenja ili komentara koristiti vremenski neograničeno i za bilo koju namjenu, a koja je u poslovnom interesu euromall.hr, uključujući objavu u oglasima i drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja istovremeno izjavljuje i osigurava da posjeduje materijalno i moralno autorsko pravo za napisana mišljenja i ocjene.
Ograničavanje Odgovornosti
euromall.hr se po svojim najboljim mogućnostima trudi osiguravati ažurnost i točnost podataka koji su objavljeni na njegovim web stranicama. Unatoč tome, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da euromall.hr ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U takvom slučaju, euromall.hr će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustajanje od ugovora ili zamjenu naručenog artikla.
euromall.hr ne odgovara za sadržaj mišljenja o artiklima koje napišu posjetitelji. euromall.hr prije objavljivanja pregleda i odbije mišljenja koja sadrže očite neistine, te koja su neprimjerena, obmanjujuća ili uvredljiva. euromall.hr ne odgovora za informacije u mišljenjima i ograđuje se od bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija navedenih u mišljenjima.
euromall.hr ima mogućnost odustajanja od ugovora samo ako se utvrdi očita pogreška (Zakon o obveznim odnosima Republike Hrvatske). Očitom pogreškom smatra se pogreška u bitnim karakteristikama i sve zablude koje se prema praksi u trgovini ili namjeri kupaca smatraju odlučujućima i koje euromall.hr u slučaju znanja ne bi potvrdio, odnosno sklopio ugovor. To uključuje i očite pogreške u cijeni.
Dostava
Način I Trošak Dostave I Obrade Narudžbe
Za nas pakete dostavlja razne dostavne EU kompanije, većinu paketa dostavljaju već sljedeći radni dan (ako je artikl na zalihi u centralnom skladištu) nakon obavijesti o otpremi. Ako prilikom dostave niste na navedenoj adresi, za novi termin preuzimanja paketa se možete dogovoriti telefonski, direktno s dostavljačem.
*manji paketi: Kućanski aparati, računalna oprema, igračke, odjeća i obuća, …
**veći paketi: Bijela tehnika, klime, bicikli, …
Paket Od Nas Odlazi Još Isti Dan
Ako su artikli na zalihi u našem središnjem skladištu, na put obično idu još isti dan. To znači da artikle iz zalihe središnjeg skladišta, ako je vaša narudžba predana i potvrđena do 16:00 sati, možete u najboljem slučaju preuzeti već sljedeći radni dan.
Besplatna Dostava
Za neke artikle osigurana je besplatna dostava, što je jasno označeno u katalogu trgovine. U slučaju da uz artikl s besplatnom dostavom naručite i druge artikle i odaberete istovremenu otpremu narudžbe, dostava je još uvijek besplatna.
Dostava Bilo Kuda
Naši partneri pakete dostavljaju na adresu unesenu prilikom predaje narudžbe. U svoj profil možete dodati više različitih adresa za dostavu, među kojima možete kod predaje narudžbe odabrati odgovarajuću. Dostava pošiljki moguća je isključivo na području Europske Unije.
Rokovi Isporuke
O mogućim duljim rokovima isporuke obavještavat ćemo vas emailom. U slučaju da vam dulji rok isporuke ne odgovara, to nam možete javiti na info@euromall.hr i artikl ćemo ukloniti iz narudžbe te ga zamijeniti drugim.
Zbog različitih datuma isporuke artikala, narudžba može biti podijeljena na više pošiljki. Možemo ih otpremiti djelomično ili sve odjednom. Kod djelomične dostave poslati ćemo artikle koji su odmah dostupni u skladištu, a ostale kada budu raspoloživi. U slučaju djelomične isporuke trošak dostave ćemo vam zaračunati pri svakoj isporuci.
Ako ste na predviđeni datum dostave odsutni, u koraku predaje web narudžbe možete kod dostave možete napomenuti kada zelite da vas paket bude dostavljen.
Obrada Oštećenih Pošiljki (Naknade)
Ukoliko utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete. Štetu je potrebno prijaviti odmah prilikom uručenja ili najkasnije do kraja radnog dana. Potpisom primatelja ili druge ovlaštene osobe za primitak paketa na “Izjavi o preuzimanju” (mjesto za preuzimanje Zagreb, Croatia) ta osoba potvrđuje, da je paket zaprimila neoštećen i bez umanjenja njegovog sadržaja (uz primjenu izuzetka koji je naveden u nastavku). Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge nakon uručenja se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak paketa priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa nije nastalo nakon uručenja paketa.
Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu info@euromall.hr. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, i opis oštećenja. S referentom euromall.hr možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.